2010. augusztus 7., szombat

Miért isznak kávét az emberek?

Na ez egy jó kérdés. Talán csak saját példám által tudok egy nézőpontot megmutatni. Ha jól emlékszem kávéiváson visszanyúlik egészen pisás koromig. Apám hordott suliba autóval, és utána közelített a munkahelyére.
Mivel nem csak akkoriban, hanem ma is egész jó alvókával vagyok megáldva, szerintem attól tartott, hogy az ébresztésem körül problémák adódnak, és elkésik a munkából, ezért kitalált valamit. Igen ám, de ettől én függővé váltam. Egészen pontosan arról szól a történet, hogy én nem habos-kaksit kaptam vajas-kiflivel ébredésem után, mint a többi pelenka-szökevény, hanem tejeskávét.
(asszem ettől vagyok ilyen jóképű, és okos is) :DD  de ezenkívül elért a korai kávéztatással még valamit az öreg. Egészen pontosan azt, hogy hisztis vagyok, ha reggel nincs meg a tejes-kávém. Nem kis dózisról beszélünk, egészen pontosan egy dupla presszó + 0.5 liter tej. Amikor ezt magamba öntöm kb délig, egészen jól elműködök, különösebb rágáskényszer nélkül. Így visszagondolva elég jóképű történet, a maga módján, leszámítva azt a csekélységet, hogy mi mennyiségű csersavat szívtam magamba azóta. Mert ugye ne feledkezzünk meg arról az apróságról, hogy a kávé tele van ezzel a sav izével. És ugye nem tizenévesen érezzük a szervezetünk elsavasodásának minden jelét, hanem kicsit később. És ugye ha az ember akkor kezd el kutat ásni, amikor már szomjas, lehetnek problémái szép számmal. Hát én asszem pont így jártam. Talán nem is kell teljesen lemondanom a kávézás minden öröméről, mert valljuk be férfiasan, nem csak a reggeli ébredéshez jó ez a cucc. Sikerült találnom egy olyan kávét, ami nem hogy savasít, hanem pont ellenkező hatással bír. Mert ahogy a bölcs mondás is szól: Ha egészség van.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése